-
Clase
-
Clasa V
- maximum 24Elevi/clasă
- 8 oreProgram
Clasa VI
- maximum 24Elevi/clasă
- 8 oreProgram
Clasa VII
- maximum 24Elevi/clasă
- 8 oreProgram
Clasa VIII
- maximum 24Elevi/clasă
- 8 oreProgram
-
De ce Școala PREMS?
-
Proiecte și excursii educaționale
Proiectarea activității didactice în școala noastră se desăvârșește prin extinderea mediului de învățare, ori de câte ori este nevoie, din sala de clasă în spațiul înconjurător, de la proiecțiile pe smartboard la contactul direct al copiilor cu natura și comunitatea în care trăim.
Rapoarte privind achizițiile individuale
Evaluarea la această vârstă a achizițiilor individuale reprezintă un proces complex ce constituie parte integrantă a predării și învățării. Pentru fiecare elev stabilim rapoarte individuale în care sunt înregistrate progresele dar și dificultățile întâmpinate. Evaluarea este integrală. Copilului îi sunt astfel respectate particularitățile de vârstă și de dezvoltare evitându-se competiția și clasificările/clasamentele la nivelul oricărui tip de grup.
Activități de citire și scriere
Comunicarea în limba română și Comunicarea în limba străină (engleză sau germană) beneficiază de predare integrată bazată pe metode moderne și actualizate care respectă specificul/particularitățile copilului acestui nou mileniu. Citirea conștientă și scrierea corectă reprezintă direcțiile întrepătrunse spre care pornim imediat după anul de clasă pregătitoare. Rezultatele obținute în prezent la evaluările externe arată eficiența metodelor noastre de lucru cu copiii de vârstă școlară mică și, implicit, de gimnaziu.
Experimente și experiențe de învățare
Domeniul corespunzător ariei curriculare Matematică și Științe este foarte dorit și apreciat de elevii noștri. Matematica reprezintă o disciplină care este transformată în experiențe de învățare pornind de la cele de viață. Și aici, abordarea integrată a predării reprezintă succesul garantat al acțiunilor noastre. Experimentele sunt adorate de către copii și le privim ca pe o parte concretă/aplicată a ceea ce studiem.
-
Cum te înscrii?