Descriere

1. Din anul școlar 2016-2017 Școala PREMS are și nivelul gimnazial autorizat prin Ordin al Ministrului Educatiei Nationale nr. 5854/28 11 2016. Pentru noi, nivelul gimnazial este nu numai o treaptă în devenirea noastră ca școala, este etapa care ne ofera șansa de a demonstra calitatea educației la nivel de excelență.

Echipa didactică a ciclului gimnazial este formată din profesori deosebiți, profesori apreciați în comunitatea educaționala a Brașovului.

Elevii si profesorii construiesc împreuna cunoșterea, dau sens si semnificație parcursului curricular și activității de predare-învațare-evaluare.

În Școala PREMS se utilizează curriculum-ul național pentru a oferi oportunități egale elevilor noștri.

Metodele mederne de predare-învațare-evaluare sunt cele care flexibilizează, accesibilizează și restructurează un curriculum recunoscut pentru densitate și lipsa de coerență.

Elevii noștri dovedesc implicare și plăcerea de a învăța pentru că noi ne adaptăm la nevoile fiecărui copil în parte, ne asigurăm că se produce o înțelegere profundă, individuală a elementelor învățate, ne asigurăm că toți copiii ating nivelul maxim al potențialului lor.

 

2. Scoala gimnaziala/Clase/Clasa a V-a

Este o clasa in curs de constituire.

Limba engleza și/sau limba germana în regim intensiv, activitatea pe grupe și un curriculum nuanțat prin activități/ discipline opționale sunt caracteristici fundamentale ale acestei clase.

Echipa didactică performantă, pregatirea temelor cu suport educațional, în școală, activități educaționale stimulative și formative sunt o realitate de necontestat care asigură succesul în învațare pentru fiecare copil.

 

3. Clasa aVI-a

Pragul trecerii într-un nou ciclu, cel gimnazial, a fost trecut cu succes.

Clasa a VI-a este o clasă cu rezultate școlare deosebite, este o clasa în care limba engleză si limba germană tind devin în mod natural limbi de conversație uzuală.

O buna parte dintre copii au parcurs nivelul primar în alte țari, în alte tipuri de școli, în alte culturi și acest fapt îmbogățește peisajul educațional și didactic al clasei.

În clasa a VI-a științele, matematica si informatica au devenit repere ale cunoașterii.

Activitățile în grupe omogene sau parcursuri individuale asistate și facilitate de către profesori creeaza un mediu cooperant și competitiv în egală măsură.

Proiectele, abordările transdisciplinare și utilizarea noilor tehnologii sunt prezente frecvent si cu impact semnificativ în formarea și educarea copiilor.